13 Şubat 2011 Pazar

Eğlenceli Bir Tatil Geçirmek İçin

Tatillerde can sıkıntısını gidermek için otele veya pansiyon gibi yerlere gideriz. Peki, daha değişik bir tatile ne dersiniz. Hadi gelin nereye gidebiliriz bakalım:
 Bali Adaları

veya

Maldiv Adaları 
güzel huzur verici bir tatil yeri olabilir. Buralar çok masraflı adayla, madayla işim olmaz diyorsan:


Grand Canyon "Skywalk" sana maceralı bir tatil yaşatacak. "Yüreğim dayanmaz" dediğini duyar gibi oldum. O zaman bir lunapark hiç fena olmaz.


İşte Las Vegas "Tema Parkı". Nasıl bir lunapark burası diye mi düşünüyorsun? Tavsiyem:


Dubai'de bir tenis turnuvası. Ellerinin terlemeye başladığını hissettim. O zaman:



 Bir dağ gezintisi hiç de fena olmaz. "Ben aşağı bakıp düşerim" diyorsan:



Bir bisiklet gezintisi tam sana göre. "Ada gibi ama daha ucuz bir yer var mı?" diyorsan son olarak:



Japonya "New Beach"de yüzmek eğlenceli olabilir.

2 yorum:

  1. kısacası mükemmel olmuş cansu ben gökçe. artık bütün gelişmeler için bana haber verde sitene bakıyım çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir çalışma hele bisiklet resimleri harika...

    YanıtlaSil